الأربعاء، 7 أغسطس 2013

افضل نكت 2014 مصرية

اليكم افضل نكت 2014 
مقدمه اليكم من مدونة نكت مضحكة
اتمنى ان تنال على اعجبكم


افضل نكت 2014 مصرية

افضل نكت مصرية


واحد محشش مش بيصوم رمضان خالص

جه فى يوم بيقول لمراته : السحور فين علشان عاوز اتسحر؟

فبتقوله انت مش بتصوم عاوز تتسحر ليه؟

قالها يعنى هو يبقى ولا صيام ولا سحور

خلاص بقينا كفار للدرجة دى


================


زوجة حسيت ان هى بتموت فقالت لجوزها انا هعترفلك بكل حاجه عملتها علشان تسامحنى قبل بما اموت وادخل الجنة.

قالها مش لازم.

قالتله لأ انا كنت بسرق من مصروف البيت واقولك الفلوس خلصت ولما امك كانت بتتصل بيك كنت بقولها موجود بس مش فاضى يكلمك وكنت بخللى العيال يشغولك علشان كنت بشك فيك.

قالها : كل ده انا عارفه كويس يا حبيبتى ... امال انا حطيتلك السم فى الاكل والعصير ليه.
========================

مدرس بيسأل طالب فى سنة تانية ابتدائى بيقوله :

ايه الحاجه اللى لونها اسود فى اصفر وبتنزل عسل ؟

قالوا اتوبيس مدرسة البنات اللى قدمنا

==============

افضل نكت,نكت 2014,نكت مصرية

 اليكم ايضا : نكت متزوجين

انتظرو المزيد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...